23.24 - nattiii

Nu har jag tryckt i mig godis så det räcker. Fast jag har mer än halva kvar så det känns skönt! Haha nu ska jag iallafall gå och lägga mig! Och så ska jag äntligen läsa ut min bok! Fan nu kommer jag bara vilja läsa nästa, men nej! Det ska jag inte.. Haha, imorgon ringer klockan på 10 för runt elva halv tolv åker jag och Denice♥ till Frida!♥ Vi ska baka kladdkaka och ha det trevligt. Klockan tre åker jag hem igen för lite käk och sen klockan halv fem har jag träning igen. Haha fullspäckad dag! Men jag gillar det! :D Jag hör av mig imorgon bitti innan jag sticker! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0