17.02 - hihi

Hemma från frissan nu då. Blev väldigt kort tycker jag, men somsagt, det va välbehövligt. Nu blev det ändrade planer igen. Inge gräsklippning, utan ikväll har vi blivit utbjudna på restaurang av min mormor. Så hela min familj och mina kusiner och min mormors särbo ska ut och äta på Coco Thai. Så gräset får vänta tills imorgon. Då SKA jag göra det... Hehe! Men så då vet ni det. Ha en fin kväll så hörs vi senare när jag är hemma igen!
Inge vidare bild, men ni ser ju på ett ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0