15.08 - första riktiga

Första riktiga skoldagen avklarad, ååå detta kommer bli ett jobbigt år. Men somsagt jag ska ge allt, och jag vill verkligen lyckas så. Man kan om man vill, man vill om man kan. Så är det bara. Har även hunnit med att fixa en praoplats tillsammans med Lovisa (Lowwe) Denna gång blev det på Lekis! Haha, ja det ska nog gå bra det med! Man skulle ju välja det man vill hålla på med, och jag vill ju egentligen bli kock, men det testade jag ju på förra gången, och mitt andra val är BF (barn&fritid) så då måste jag testa på det också. Hoppas jag får lika kul som förra praon! :)
Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Som dom andra dagarna är jag sjukt trött. Så ska kolla på lite OC och PH kanske. Ska ta mig lite glass med varma hallon denna gråa onsdag, bara för att jag glömde det igår! Hehe jag bloggar igen lite senare!
Jag saknar Rättvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0