01.29 - borde verkligen sova.....

Jag borde verkligen sova nu!! Men jag ska göra det strax! Kommer vara död imorgon! Men tänkte bara berätta för er att imorgon har jag världens jobbigaste skol-måndag. Men den sista för det här året! Slutar vid halv tre tror jag, efter det ser det ut just nu att jag åker och försöker testa på gymmet. Får se hur det går. Är somsagt fortfarande krasslig. Men känner att jag behöver röra på mig. Har tappat allt känns det som!
När jag kommer hem ska jag fira jul med min syster. :P
Så vi får se när vi hörs. Men tills dess får ni ha en superfin måndag alla goa människor!! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0