14.07 - måndag äntligen över

Den förjävliga måndagen blev till en helt okej måndag ändå. Började med mentors stund, efter det hade vi so, men då hade vi brandövning så det blev inte så mycket. Efter det skulle vi haft tyska, men den var inställd. Sen hade vi biologi, sen lunch och sen matte. Sen skulle jag haft engelska, men den var också inställd och efter det skulle jag haft svenska, men då hade vi lucia och det kändes lite onödigt att sitta och vänta på den så jag åkte hem istället. Vilket jag också behövde! Just nu har jag sjukt ont i huvudet att jag bara vill lägga mig under täcket och sova resten av veckan. Men neeeej jag måste plugga bild och svenska som bara ger mig ångest. DÖÖÖÖ.

Nej måste äta lite först, sen får jag försöka plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0