16.08 - söndag

Hejhejhejhejhejhejhej!
Jag har totalt tröttnat på datorn, därför är det så urusel bloggning. Idag har jag varit på Kupolen med mamma, så kom hem för en stund sen, och har sedan dess bara ätit. Jag köpte en julklapp till ming bror! Yeey första julklappen avklarad! Nu återstår bara mamma, pappa och min andra bror.:P
Jag fick med mig en till välbehövlig sak från Kupolen, nämligen ett värmeskydd till håret. Det behövde jag verkligen! Kan visa er sen senare ikväll, för nu strax ska jag hem till min syster, så vi hörs efter det! Ha en fin söndagskväll så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0