16.15 - suddiga mobilbilder..

Hej! Har inte haft något internet förens nu, så därför har jag inte bloggat! Men nu så.
Idag är det söndag, och för första gången på rikitgt länge har jag ingen söndagsångest alls, och inget prov jag borde plugga till! :D Det känns underbart!
Så idag tog jag en extra lång sovmorgon, vaknade inte förens halv ett. Och efter det har jag legat i soffan en stund och kollat på film, och sen har jag julpyntat lite här hemma! Tagit fram alla tomtar, osv.. Nyss kom mamma och pappa hem med två påsar fiskar, så nu håller jag på att vänja dom vid mitt akvarium! Det tar sin lilla tid, men det är så kul när man får släppa ut dom!! Har inte köpt fiskar på jätte länge, för jag har totalt tröttnat på det, så från början hade jag en 30 fiskar, och nu hade jag bara tre kvar! Så det var dags att fylla på med lite nytt liv. Kul kul!


Några av mina nya fiskar! Nej, det är inte jag som valt dom, då hade jag valt några snyggare! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0