16.53 - så oseriös man kan bla jao

Hemma efter det mest oseriösa gympass jag har gjort under hela min livstid. Jag tror knappast att jag vart sådär oseriös någon gång, och då är jag ändå en person som är jäävligt oseriös. Haha jaja kan ju vara för att jag först gick och la mig allt för sent, försov mig imorse, hann inte äta någon frukost och bla blaaa! Haha bra torsdag med andris ordis språkiiiis.

Men ska göra mig kort. Ska lägga mig framför TV:n nu en stund innan jag å mamo pastramo ska åka till kupolo makarono. Kul jag har vaaavavavav??!?!?!?! Ganska så ja. Nej men horni. Na skä jo ga ätt täg. Kansä höss säääään.

Ps. Nu ska Emma komma också. Fuck

Fett sexi bild ja vet, alla vill ha mig, så kom å ta miiiiiig. fast ne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0