17.25 - text text text

Hello! Har inte varit in på datorn förens nu! Men jag blir inte långvarig har ungefär en miljon saker att göra! Har pluggat ett litet tag nu, haha ca en halvtimme. Sammanlagt en timme idag, vilket är alldeles för lite! Nu ska jag åka till min käraste farmor som fyller år idag. GRATTIS FARMOR!!♥ Men svenskan eller Swänskan får hänga med dit. Har ju somsagt ett jävla prov imorgon med, som är ganska så viktigt. Så får verkligen hålla tummarna för att det går bra!

Provet idag gick iallafall väldigt bra tror jag! Vilket känns otroligt skönt! Min långklänning har jag också fått klart från slöjden, ännu gladare!! Nu har jag bara svenska provet imorgon, och sedan so prov nästa torsdag. Sen tänker jag inte röra en enda jävla skolbok på tre/fyra veckor. SKÖN-T

He he nu ska jag gå och väcka min bror som har tagit upp hela min soffa så jag får sitta i sängen. Så ska vi börja dra oss mot farmor och få oss lite fika! Det behövs verkligen.
Bilder på klänningen kan ni få se sen! Ha det bra sålänge så hörs vi. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0