18.59 - partyyyy

Nu har jag gjort i ordning mig, är nästan helt klar, så om ca 50 minuter ska vi åkaa! Jag är så sjukt taggad och gaaah vad kul det ska bli! Jag kommer inte att ha någon kamera med mig. Men mobilen kommer jag iallafall ha. Och tar jag några kort med den (som jag troligtvis inte kommer göra men..) så visar jag väl dom imorgon! Det kommer troligtvis bli ganska så sent inatt så jag kommer sova ut ordentligt imorgon. Sen måste jag plugga till två prov som jag har på tisdag-onsdag. Döööö säger jag bara, det kommer nog inte gå se bra, he-he. Men får hoppas på det bästa att jag orkar ta mig upp ur sängen imorgon iallafall. Haha!

Hur som haver, HA EN KANON KVÄLL gott folk. För det ska jag haaaa, let's go to partyyyyyyy!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0