19.18 - nice fredag!

Dagarna som går blir bara bättre och bättre. Idag började vi dagen med en sovmorgon, och sedan en hemsk biologilektion. Efter det började det bra. Vi hade en hur slapp so som helst, lite film och så fick vi tillbaka våra prov. 15/15 poäng på G-delen. Och VG på alla andra uppgifter som gick under namnet VG-del. Så rätt skapligt nöjd blev man ju!:D
Vi fortsatte sedan dagen med svenska, då jag fick tillbaka ytterligare ett prov. Där stod det MVG-! En ynka halv poäng var jag ifrån att få ett fullt MVG. Men vafan ändå! Jag är sjukt nöjd med tanke på hur förbannat skoltrött jag varit dom senaste veckorna. Sedan hade vi en hemsk mattelektion, men efter det, då fick vi tekniken som var våran sista lektion på 1,5h inställd. Så då cyklade jag hem i snökaoset. Sedan dess har jag kollat på film och hjälpt pappa. Så en mycket bra fredag har jag haft.
Nu sitter jag i soffan och har hur tråkigt som helst. Har ingen aning om vad jag ska göra nu. En hel fredagskväll framför mig. Och ingenting att titta på TV:n.. Ska nog poppa mig en massa popcorn och kolla på filmer. Kanske ska ta och kolla på 2:a Harry Potter? Så jag kan sluta bli mobbad för att jag bara har sett en av dom.. Men somsagt vi får se vad jag orkar, eftersom jag heter Amanda Sten kommer jag nog somna inom någon timme. Vi hörs mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0