20.10 - shueeeee happy face :D

Idag, idag mina vänner, har jag gått runt och varit ganska så nöjd. Att känna att man lyckas, lyckas även fast man inte borde ha gjort det. Att känna att man verkligen lyckas när man inte har några krafter kvar egentligen, får en att sträcka på ryggen ändå. Och känna sig nöjd.
Att ha en tre/fyra prov som man vet ligger och trycker är hemskt, när man absolut inte har några krafter kvar alls. Men sedan när man ändå lyckas, jaa den känslan är då himla fin.
Nu när jag har en helg som väntar alldeles runt hörnet, och endast ett prov kvar innan jag får ta mig ett långt jävla jullov kan inte få mig annat än le just nu.:D

Mormor och hennes kusin (alltså en släkting till mig och min familj) är här. Vi har fikat med lussekatter, pepparkakor, blåbärspaj och julmust vid en sprakande varm brasa gör det hela inte sämre direkt. Nu återtar jag min finfina plats i soffan. Innan jag hoppar in och tar mig en dusch och sedan slocknar för kvällen. Ikväll ska jag lägga mig tidigt.

Hehe både jag och Emma var så trötta idag att vi inte orkade gymma... Inte bra inte bra!!!! Men skolan går som sagt före.... Hahhahahaha sen när liksom?! Hahah någon anledning måste man ju köra på.. Haha men nästa vecka kör jag hårdkörning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0