20.34 - hoppas hoppas

Det är helt otroligt vad mycket snor man måste producera när man är förkyld. Jag snyter mig ungefär varannan minut. Nyser var tredje gör jag också, och hostar var fjärde. Livet leker...

Skämt och sido, jag mår lite bättre iallafall. Ska pallra mig till skolan imorgon. Har ett sista prov att skriva innan jag bara kan chilla dom sista dagarna i skolan. Det sköna är iallafall att betygen redan är satta. Vilket är väldig tur för mig, för det här provet kommer gå käpprätt åt helvete! Men somsagt, jag har ju faktiskt vart sjuk!

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, och DUSCHA! Haha har inte tvättat håret sedan i måndags, men det har varit väldigt behövligt för mitt hår, då jag duschar och tvättar håret varje dag annars. Och vem tusan orkar duscha när man är sjuk och har feber?! Hihi. Efter det ska jag lägga mig i soffan och titta på Ph, näst sista avsnittet! Efter det ska jag läsa igenom sidorna en gång, sen skiter jag i det. Får jag g på det här provet är jag nöjd.. Jag orkar inte mer..

Hur som haver, sov gott fina ni, och ha en bra torsdag, så hörs vi efter att jag slutat skolan, om jag överlever skolan vill säga.... Önska mig lycka till och håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0