22.31 - jag dog lite



Dom sista, alltså jag dööööööör va snygga dom är!!! Skulle kunna göra nästan vad som helst för dom där. Jag älskar mina converse jag har, men jag skulle vilja ha några lite mer "diskreta" som passar till allt. Visst converse behöver inte passa till allt. Det är ju lite det som är grejen med just converse, dom ska sticka ut. Men ärligt talat hur snyggt är det att tex ha en grön tröja med knall blåa skor?;-)
Vita är snygga, men dom är så jäkla vanliga, svarta har jag fast låga. Men ett par bruna i skinn är varken vanliga eller så har jag dom inte. Hehe kanske ska fundera på ett par?:D
Dom finns ju trots allt till näsan halva priset på Lager 157, och jag ska till Örebro mellan Jul och nyår, och Lager 157 finns där!! 1100kr för ett par skor vet jag inte riktigt om det är värt det. Jag är en skoslitare av allra högsta grad. Men 600 skulle jag lätt kunna betala för dom där skönheterna! Hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0