22.39 - återblick,natti!

Orkar inte hämta skärmen, jag gör det efter nyår istället! Hoppas det är chill!

Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och slå på en film. Efter det ska jag lägga mig och sova. Eftersom det är nyårsafton imorgon!! Jag är sjukt taggad och det ska bli så kul!! Berättar lite mer imorgon. Nu har jag sjukt ont i magen, så ska väl lägga mig under filten, och sen sova ut och vara hur pigg och glad imorgon som helst. NATTII!!

Så här såg jag ut förra nyårsafton.

Vi sköt raketer.

Som tur va smällde dom uppe i himlen och inte in i ett hus som året före det!

Jonas lyckades köra av vägen med cykeln!
Haha! Jag hade en jätte rolig nyårsafton förra året. Hoppas den här blir ännu roligare. Nu när man har blivit lite "äldre" blir det ändring på traditionerna, men det blir nog kul ändå!! Jag har hur som haver haft ett helt underbart år med underbara fina människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0