22.47 - man väntar på något som sedan bara springer förbi

Idag har jag verkligen inte gjort något alls. Jag känner mig sjukt rastlös!! Vet inte vad jag ska göra överhuvudtaget! Just nu skulle jag kunna ställa mig och baka, med va fan ska jag baka?! Om jag ska erkänna så var jag så uttråkad idag så jag räknade tillochmed pappas mynt han samlat på. Slutsiffran behöver jag inte gå in på, men det blev fyrsiffrigt tal och mycket därtill. Dagen före julafton är alltid seg. Man bara väntar på att få gå och lägga sig och sedan vakna upp på julaftons morgon, och när den väl är här hinner man knappt blinka innan den är förbi, och det är ett helt år tills nästa jul. Iof är det ganska skönt, med tanke på hur mycket kult den här våren/sommaren kommer innehålla. Helt galet!! Men jaja först ska vi ha en lugn och fin jul, en fartfylld nyårsafton och en massa jävla lov!:D

Nu ska jag måla naglarna i en julig färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0