12.48 - snart träning

Somnade inte förns halv fyra/kvart i fyra inatt, och vaknade halv tolv och försökte somna om fram till 20 över, men gick inge vidare så jag gav upp och gick upp istället. Idag är det ju somsagt söndag! :) Jag ska alldeles strax gå upp och börja byta om, har träning klockan 15.00-17.00. Ska bli lite kul faktiskt. Hoppas bara min höft håller! Haha men det ska den nog. ;) Så vi får väl höras sen när jag kommer hem från träningen, tänkte att jag kunde visa er tröjan då också. :) Det blir toppen! Ha en super fin söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0