15.40

drog till falun en sväng med mamma och pappa, köpte inget, men är väldigt sugen på ett par skor och ett armband. Kanske köper det vid ett senare tillfälle, men inte nu. ;)

Ska kanske följa med pappa till kupolen om en halvtimme, får se om jag orkar. Sov iallafall 12,5h inatt. Så jäkla skönt och välbehövligt! Men är fortfarande trött, så det blir en kväll med godis, soffan, tv, myskläder & en filt. Jag ska verkligen börja sova mer under vardagarna, eftersom jag vill så gärna hitta på saker på helgerna, men dom går oftast till att vila upp sig eftersom jag är helt slut då. Nej nu väller jag över med ointressant info. Vi hörs när jag har nåt att säga. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0