16.53

Min kamera är helt slut på batteri, jag har inte satt den på laddning så jag tog en med min underbart "braiga" mobil. Jag vet att kvallen är usel, men bättre än inget!

Inget speciellt alls. Tänkte ha leggings, men vi ska tydligen gå hem inatt så det kändes inte sådär jätte frestande. Så detta får duga. Vi åker nog sissådär tjugo/kvart i sex. Så jag blir nog inte och skriva nå mer. Kanske uppdaterar jag under kvällen. Men troligtvis inte. Kanske slänger jag in när jag kommit hem, beror på hur sent det blir. Men så länge får ni ha en dunder fin lördags kväll! Och va rädd om er! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0