20.30

Ny duschad och sitter och kollar på Blåsningen! Har packat väskan inför imorgon och har fixat datorn. Känner mig lite piggare nu iallafall. Ska se på En annan del av Köping efter och sen tänkte jag faktiskt lägga mig och lyssna på musik eller läsa lite. Ska bli så skönt så skönt! Imorgon slutar jag 20 i tre. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter det. Så vi får väl se när jag hör av mig.

Så nu tänkte jag natta er. Så får vi helt enkelt se när vi hörs imorgon! Kanske före skolan, kanske efter & kanske på kvällen. Men tills dess att vi hörs får ni ha det super bra! NATTI NATTI NATTI!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0