21.00

Hemma igen, tänkte ta mig några mackisar och sen ta en dusch och sen lägga mig med datorn i knäet och kolla på Familjen annorlunda! Efter det stänger jag av dirket och sen tar jag tag i tyska papperet och tränar lite. Sen släcker jag ner för dagen och sover så gott så gott. Börjar halv nio imorgon så en liten sov-morgon har jag!

Måndagen förövrigt vart helt okej. Mycket pingis, biljard, kort & lite dator. Rätt chill om man säger så. Imorgon är det tisdag och jag slutar 20 i tre. efter det kanske jag ska gymma. Annars ska jag bara hem och plugga vilket behövs! Men om jag ska till gymmet tar jag plugg efter. Jaaaj jag ska sluta babbla skit! Vi hörs imorgon istället! Kanske efter skolan eller så efter gymmet. Det visar sig! Sov så gott så gott! NATTIIII♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0