21.43 - en stressig dag. / 6 dagar kvar!!

Vilken fläng dag de var idag. Dirket efter skolan åkte jag till gymmet somsagt, sen direkt till Löket för att fixa inför morgondagen, sen hem vid halv nio, slänga i mig mat, eftersom jag hade ätit en tallrik med mjölk och flingor till frukost, två mackor och ett glas mjölk till lunch, och sen en toast på löket. Måste verkligen bättra det där med maten...

Iallafall så nu ska jag träna lite glosor i kanske 20min sen ska jag sova, är helt slut. Gick ju upp tidigt idag också.. Usch! Så förlorade Sverige också! FYFAN.

Imorgon är det iallafall fredag och sen lov! och nej det gör absolut ingenting just nu, det sitter så jäkla perfekt med det nu. Fick reda på tyska provet också, 2p från mvg! + alla rätt på glosorna, så min lärare sa att om hon skulle sätta ett betyg på det så skulle det bli mvg! :D Sen gjorde jag musik provet också, det gick helt okej, svarade på allt utom 1 fråga! :)

Sen till sist, det är bara 6 dagar kvar tills jag, Putte, Ebba & Alicia åker till sälen! Som vi har längtat!♥

iiinte långt kvar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0