22.15 - taggad till 1000, / godnatt!

Nu ska jag stänga av datorn och läsa lite tyska. Allt är packat hoppas jag, och mackorna och saften och det är också gjort. Varm choklad fixar pappa till mig imorgon innan han åker till jobbet!♥ Är verkligen taggad inför slalomen imorgon! Och jag ska åka med Ebba. Jag tror vi kommer få så sjukt kul, eller ja, jag vet! Kanske så tar vi några bilder, isåfall med mobilen, men då kommer dom upp här! Det låter väl toppen? Nu har jag inget mer å säga än att jag är sjuuukt trött. Så vi hörs imorgon mina fina! Sov så super duper gott! NATTIIIIIII!♥

SÅ JÄKLA TAGGAD! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0