22.27

filmen va jätte bra! Vet inte vad jag ska skriva mer, än att det är en film som jag tycker iallafall man ska se. Fast alla har ju olika smak och tycke, men de är iallafall vad jag tycker! :)

Snart har fredagen gått, imorgon är det lördag, tror jag bara blir hemma.. Men man vet aldrig med mig men som det ser ut nu så blir det så. Mamma skulle laga nåt extra gott med både förrätt, varmrätt & efterrätt imorgon och hon vill inte säga vad det är så det ska bli kul och se :)

På söndag tänkte jag att jag ska ta tag i lite läxor och kommande prov så jag slipper få så himla mycket under veckan för jag är så jäkla dålig på att sova så jag brukar vara jätte trött. Kanske kanske åker jag till gymmet också, beror lite på. Det visar sig somsagt.

Nu tänker jag gå och tvätta bort sminket & sen klicka igång en film. Kommer nog somna ganska så snart, är verkligen sjukt trött (som alltid -.-). Mamma har bäddat rent i min säng, med nya sängkläder och allt så jag ska sova så super duper gott.Orkar nog inte skriva nå mer för idag. Så sov jätte gott så hörs vi väl imorgon! Ha det super! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0