22.45

Nu har vi bowlat och haft det hur trevilgt som helst! Hanna vann, jag som två & Jesper sist! Men vi hade super kul och vi ska snart göra om det! :-D Sånt här borde man verkligen göra oftare! Inte var det så jätte mycket folk, helt okej faktiskt. Ni kanske får nån bild lite senare. För Jesper och Hanna har dom flesta. Jag tog bara två.

Just nu känner jag mig rätt död om jag ska vara ärlig. Blir nog en tidig kväll igen. Så det alltid brukar se ut på fredagar. Men nu först ska jag se resten av de som är kvar på hockeyn(?) sen ska jag nog ta mig en duscheli-dusch. Sen ska jag kanske titta på prinsessans dagbok, fick nämligen en gratis visning av Jonas. Så det blir finfint. Sen ska jag sooova! Så vi får helt enkelt höras mer imorgon. Berättar då hur läget ser ut för mig. Tills dess: PUSSELIPUSS!♥

GAMMAL BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0