23.06

Inte bra inte bra, skulle ju lägga mig tidigt idag! Och inte blev de nå tyska heller! Attans jävla bananer! Jaja imorgon slutar jag iallafall halv två, troligtvis väntar jag på Erica tills halv tre, då åker jag hem, slänger i mig nåt att äta, eventuellt tränar tyska före gymmet, ska höra med Erica om vi kan åka samma tid som idag. Gymmar, kommer hem, duschar & äter lite snabbt och sen rå pluggar jag tyska. På torsdag ska jag åka slalom, sjukt härligt! Men sen efter det då blir det kanon pluggning heela långa kvällen! Jaja nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon! Hoppas ni haft en fin tisdag, och att onsdagen blir minst lika bra! Puss mina fina! NATTI NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0