23.36 - jag och mattsson är tuffast

Hemma från Mattsson nu! Haft det riktigt roligt. Fast det blev bara vi, men jäklar, jag skrattade så tårana rann! Hahah ibland får man bara så sjuka ideer som man bara måste göra. Och det gjorde vi ikväll. Vi gick även till coop och köpte lite godis. Sen tittade vi på en låt på melodifestivalen sen kanske 1min på en annan film sen tittade vi på Sommaren med Göran! HAHAHA ååå tixi. Vi gjorde även en Facebook grupp som heter - Alla vi som säger "öööööh". Hahah vilken humor vi har alltså. UNDERBART!

Ja ni ser ju bara själva. Imorgon är det söndag, men absolut inga sura miner för det, eftersom vi har lov, så vi har ju en heeeel veckas lediget till på oss! :) Imorgon har jag iallafall träning mellan 15.00-17.00 i Gylle. Efter det blir det nog bara hem och tare lunch. (lugnt). Och eftersom jag redan är i fullfart med skrivandet så kan jag berätta för er hur mitt lov ser ut:

Måndag: Vara med Hanna, ska till Löket på kvällen och fixeli-fixa lite saker! :)
Tisdag: Inget jag vet än, kanske träning på kvällen troligtvis inte. Men annars kanske vara med någon, åka till Lök eller så bara hemma och packa.
Onsdag: SÄLEN FÖFAN!
Torsdag: Sova, sova. Vara med hanna & ska nog till Löket. Kusinerna kommer.
Fredag: Vara med Hanna igen! :D Löket.
Lördag: Sova, sova. Hem till farmor...
Söndag: Sova, sova! Kusinerna åker hem.

Så, ganska fullspeckat som ni ser :) Men sjukt kul ändå :) Nu ska jag nog lägga mig och kolla lite på film. Sen ska jag nog lägga mig faktiskt. Är rätt trött. Sov så gott så gott, så hörs vi imorgon mina fina vänner! :)

Ååå vad jag saknar Stockholms-resan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0