extremt tråkigt

har bara slappat sen jag kom hem. och nu vill jag verkligen göra något men det verkar som att ingen kan!! åå jag har verkligen sjukt tråkigt. blir väl bara slöa resten av kvällen -.-

provet gick sådär måste jag säga. frågorna va hur knäppa som helst! men ett g borde jag ha fixat iallafall!

en possitiv sak är att jag kanske ska gå och se avatar imorgon! :D hoppas hoppas verkligen hoppas! den verkar super duper bra så jag vill verkligen gå och se den innan den slutar gå. och då blir det att ladda upp med fetaste godispåsen! haha nej men vi hörs när jag har nåt att säga. tills dess får ni ha det bra! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0