god natt på er

kom hem för en liten stund sen, har tryckt lite godis och sånt. så jäklans gött alltså! + att jag är heeelt slut både i kroppen och i huvudet. ska bli så underbart skönt och sova ut imorgon!

men nu tänkte jag iallafall klicka igång Johan Falk, tvåan. sen dirket efter det, så tänkte jag faktiskt sova. kommer säkert somna under filmen som vanligt men jajaa. så jag uppdaterar nog inge mer för idag, utan vi får helt enkelt höras imorgon när jag vaknat. så ha det så super duper bra och godnatt och sov så jätttttte bra så hörs vi imorgon!♥


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0