hoomee sweeeet hoomee

22.13 - hemma från kusinerna nu. så nu ska jag sätta på mig mina underbara mjukiskläder♥ och gosa ner mig i soffan framför den nya stora tv:n. ååå så skönt. eller jag kommer säkerligen inte sitta där nå länge, kommer säkert bli sugen på att klicka igång en Johan Falk- igen. hihi. älskar att kolla på film på kvällarna♥ så jäkla skönt!

är fortfarande inge bra i halsen.. så imorgon blir det troligtvis hemma oich bara plugga biologi uta tusan! har prov på onsdag och jag kan verkligen ingenting. känner mig heller inge bra alls. känns som om jag kommer tappa rösten. men jag hoppas att det vänder. orkar inte med en till förkylning. äsch nu blir det soffan. hör av mig snart igen♥

jaaaa jag ska fixa nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0