invänta john blund♥

nu ska jag lägga mig och träffa John Blund som min farmor jämt sa. filmen va super som alla andra :) så nu ska jag sova så sjukt bra inatt igen, fast imorgon ska jag vakna heelt pigg och frisk. även fast det är söndag och det väntar en heel hög med massa plugg.. usch fyfan! men vet ni? jag kom på att jag inte har skrivit i min den där boken på ett tag så det ska jag göra nu så jag kommer ihåg allt. japp det blir toppen.

nix nu väntar tandborsten, sängen, hörlurarna, mobilen & John Blund. sov så gott så hörs vi imorgon när jag vaknat! :)♥

hahah åå vad jag saknar stockholm med er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0