jobbigt

har sovit en liten stund nu. har så sjukt ont i huvudet.. ska ta en alvedon och se om det känns bättre. lite ändringar har det blivit också. bio ska vi på, men det blir nog redan vid halv sex. så jag ska strax åka :) bion gick inte klockan nio så vi ska försöka hinna dit tills halv sex istället. efter det kanske vi hittar på något mer, denice ska med nu också! :) jaja vet inte när jag kommer hem alls. bion slutar kanske runt halv nio eller nåt? men somsagt vet jag inte vad som händer efteråt så vi får se vilken tid jag kommer hem, och blir det inte allt för sent kanske jag hör av mig!

men nu: AVATAR!


Ha en super bra fredagskväll allihopa, för det kommer jag ha med mina brudar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0