nyklippt

hej nu är jag hemma från frisören! :) är helt okej nöjd, tycker det vart kort men det va verkligen behövligt! så nu är det bara till att fortsätta spara! :) kan visa bilder imorgon! :) orkar inte fixa någon dagens idag. har fortfarande super ont i magen, känns inge vidare alls.

nu ska jag hoppa in i duschen, ta mig en macka(?) gosa ner mig i soffan framför familjen annorlunda med en kall cola! muuuuma va gött.
hur har eran måndag vart? min har vart fylld av massa skratt. jag och denice skrattade så tårarna sprutade idag på matten! haha det hela slutade med att kp sa till oss att gå ut och svalka av oss om vi inte blev tysta! haha så det kan gå..

tisdag imorgon, skola som vanligt slutar 20 i tre. känns inte sådär jätte pepp men det knallar. direkt efter följer ebba med mig hem, packar om väskan det som behövs och drar iväg till gymmet. SKÖNT!!!! så jag är väl kanske hemma vid... hmm fem kanske? hör av mig då ungefär då iallafall. för efter det ska jag bara vara hemma :)

nej nu blir det duschen! vi hörs om en stund! pussii♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0