slut körd

äntligen hemma efter en riktig fläng-dag! helt sjukt vad jag har åkt hit och dit känns det som.
va på den där energi jakten idag, vann en bio-biljett!! snacka om tur! haha så nu ska jag på bio också. vet inte riktigt vilken film jag vill se, kanske avatar, men vet inte hur länge den går men jaja.

tänkte göra klart biologi-frågorna nu, har prov om en vecka, men lika bra att få de gjort nu när jag ändåså inte har nåt att göra och snart blir jag hemma själv, underbaaart!
andra avenyn idag också, och idag ska jag sova direkt efter det, för det behöver jag verkligen!

nej nu har jag inget mer att säga. inga bilder har jag heller. attans bananer! jaja vi hörs om en stund, puss så länge!♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: tack så mycket :D<3

2010-02-03 @ 18:34:47
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0