tisdag imorgon hej å hå

nu tänkte jag strax lägga mig med biologi boken i händerna. jag har även laddat med halstabletter, vatten, musik, nas spray, lypsyl & jaa allt man kan behöva. jag har även stoppat i mig alvedon så jag ska kunna få en liten blund. visst låter min kväll/natt rolig? nej tror inte det va.

hur som helst så i vilket fall som helst är det tisdag imorgon. och jag ska jobba på löket på kvällen, så jag går väl typ hemifrån vid 20 i fem? jag slutar 20 i tre och är väl hemma vid tre. och mellan där tänkte jag att jag bara ska plugga biologi, de vill säga inte slå på datorn=ingen bloggning.. vet heller inte om jag hinner med nåt när jag kommer hem sissådär runt nio? men vi hoppas på det. om inte, får ni ha en fin tisdag så hörs vi på onsdag! :)♥
idag när jag låg hemma på soff-locket så såg jag en film på tv1000. den heter Pojken i randig pyjamas. jag har sett den förut, men den är så hemsk! men den är rätt så bra faktiskt. såg dock inte hela eftersom jag somnade, har för mig att den är ganska seg. men ändå bra.

den handlar om en pojke som träffar en annan kille som är jude, han sitter fast innanför ett stängsel men killarna sitter på varsin sida och blir efter ett tag kompisar. det hela slutar med att den killen som är utanför stängslet smiter in med killen "i randig pyjamas" och sedan blir "duschad" till döds. vet inte riktigt hur de går till. men jag tycker faktiskt att den är se värd. trots att den är hemsk men ändå.


nu ska jag strax sova. vi hörs när vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0