godmorgon!

godmorgon mina vänner! jag har sovit super skönt inatt trots filmen! har försökt att inte tänka på den så mycket hehe!   

vad händer idag annars då? själv vet jag inte.. jag ska snart gå upp och duscha och göra iordning mig iallafall. sen vet jag att mamma ville att jag skulle följa med på kupolen en liten sväng för att pappa skulle fixa nåt här hemma så vi fick inte va hemma eller nåt. det skulle bli en överraskning, hahah! sen tänkte jag fixa lite nya kort idag också. så vi hörs väl lite senare! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0