godnatt...

nu är wallander slut, och jag ska lägga mig och lyssna på musik och försöka få mig en blund. jag har fortfarande super ont i magen, och sen är jag hemskt orolig. varför vill jag inte skriva här. utan jag hoppas bara att det ska gå bra. mer kan jag inte säga. det återstår och se inatt/imorgon...

imorgon efter skolan (jag slutar 20 i tre) så åker jag hem direkt. gör det som behövs göras och sen runt kvart över sex kanske nåt sånt så kommer min farmor och hämtar mig och så ska jag åka och klippa mig. ska bli väldigt skönt att få bort de slitna men väldigt tråkigt eftersom jag vill ha långt. men jag ska bara toppa det..

hur som helst så får vi höras mer imorgon, för just nu är jag på väldigt dåligt och oroligt humör, det blir bara rörigt. sov gott så hörs vi imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0