göta kanal 3

hehe jaaaa nu har jag precis kommit hem. jag och mattsson kom på 20 i nio att vi skulle på bio. vi skulle se göta kanal 3. haha så slängde på oss kläderna och sprang hem till mig, sen åkte vi till bion. kom dit tio i, men vi hann in iallafall! :-) och jag kan iallafall säga att den va sjukt rolig. hahah gu va jag skratta. eller också va de för att jag va så övertrött. hahah men kul va den iallafall. så se den om du vill få lite skratt. :)

jag säger iallafall godnatt till er nu. för just nu är jag allt man kan vara. glad, arg, lycklig, ledsen. jaa väldigt blandat. så de känns ganska rimligt att lägga sig. + att jag ska upp tidigt.. har teori träning halv elva till halv tolv. sen har jag vanlig träning halv tolv till ett. så vi hörs någon gång efter det. puss så länge.♥


sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0