hahah löjligt!

satt precis och kollade på MTV, där spelade dom låten "sexy bitch" men på MTV får dom tydligen inte använda ordet "bitch" så då har dom bytt ut det mot "chick" och de låter ju ur töntigt tycker jag! hahaha dom sjunger alltså "sexy chick" istället för "sexy bitch". haha!

idag blir det denice som planerat. det verkar luta mot kupolen ett tag. efter det har jag ingen aning vad det blir men det visar sig. kanske åker till någon annan eller så kanske vi åker hem till mig och bara tar det lugnt. men jag hör väl av mig mera sen när jag kommit hem.

skola imorgon också! åå vad jobbigt det känns. nu ska jag verkligen sova tidigt ikväll. de måste jag verkligen. men innan jag åker till skolan imorgon ska jag åka och ta min andra spruta, och jag som HATAR sprutor. jag tycker de är fan de värsta jag vet nästan. + att den här sprutan gör verkligen ont också. sen efter den här ska jag ta en till! usch fyfan. men jag överlever väl förhoppningsvis ;) nej nu måste jag göra mig i ordning så vi kommer iväg någon gång :) ha en fin dag! puss.♥ /stenis.

hahahahah vilken bild alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0