helt tagen

oj oj oj helt tagen är jag just nu! jag satt och gapade mig igenom hela slutet av andra avenyn! åå herregud de var länge sen de va så spännande alltså! shiiit vad jag längtar tills nästa vecka! ååååå!!!!

nu släcker jag ner för ikväll, eller ja strax iallafall. känner att jag verkligen behöver sova. för det känns verkligen som min hals skriker just nu... faaan jag vill verkligen inte bli sjuk!! jag hoppas verkligen jag blir piggare tills imorgon.

imorgon slutar jag tio över två. då åker jag hem direkt och vilar lite åså, sen går jag med erica runt halv fem kanske till löket. och blir väl kvar där tills nio så kommer väl hem någon gång efter det. :) ska försöka blogga på medans jag är hemma då om jag orkar. får se hur jag känner mig!

sov så super gott nu mina vänner! och va rädd om varandra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0