iiiiinte bra

förlåt för att jag inte bloggade igår. men jag hade varken tid eller ork alls. efter skolan så följde denice med mig hem, vi kollade på film och bara myste. sen drog hon på träning och jag åkte till löket med erica. kom hem runt nio. åt och så. duschade och kom inte i säng förns tolv! vaknade helt död imorse..

så nu har jag nyss kommit hem från skolan. och har nyss proppat i mig mackor. hehe. ska väl fixa en dagens och lite sånt nu snart. sen ska jag nog vila mig en stund eftersom jag är vääldigt förkyld. vid fem sissådär åker jag nog till löket och kommer väl troligtvis hem runt 9. då måste jag packa och fixa med pengar och allt hit och dit. så vi får se vilken tid jag hör av mig ikväll. ska sova i tid ikväll eftersom tåget går klockan 10 i åtta imorgon!

så, nu vet ni hur min dag igår/idag såg/ser ut. nu ska jag fixa en dagens. vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0