inte bra, inte bra

åååå vad jag blir arg på mig själv ibland! jag som skulle lägga mig tidigt idag. och nu sitter jag fortfarande här och klockan är halv ett. fast jag knappt sovit något, gått på stan i 6h, sov lite på bussen, men annars är jag väldigt pigg. känns inte som att jag kommer kunna somna på ett tag.. så jag fortsätter väl med de jag gör just nu, dunkar gammal sommarmusik ett tag till. det är så jäklans kul när man klickar igång en låt som man verkligen älskade och lyssnade på hur mycker som helst och sen slutade man i någa månader och nu när man lyssnar på dom igen kan man dom! heheh jaa de ska jag fortsätta med nu. sov gott så hörs vi när vi hörs imorgon! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0