JÄVULSHUMÖR!!!!

nu ska jag & hanna snart pallra oss till rätt prisan och köpa ben's sen ska vi till löket och jävlas med allt och alla. vi har vart på jävulshumör heeeela dagen! så nu jävlar en fredag-kväll det kan bara inte bli bättre! vet inte när jag kommer hem. men jag hör av mig då iallafall. blir nog inte allt för sent eftersom jag ska med till gävle imorgon. jag vet att min blogg har vart tråkig på sista tiden, men jag ska bättra mig. men jag har varken haft tid eller ork. men nu ska det bli bättre bananer!

slänger in en dagens nu också innan jag åker. :)

bilden är extremt ful, men hinner inte fixa nån bättre.

Ha en underbar fredag nu! för det kommer jag då med detta humör som är på TOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0