konstingt

hejsan. nu har jag setat väääldigt länge och fixat lite med bloggen! som ni ser så har jag fixat kategorier och lite sånt. eftersom jag inte haft det tidigare så har jag ungefär 19st sidor fulla med massa inlägg, kanske är runt 20-30 inlägg på varje sida. så det tar väldigt lång tid. har bara hunnit med halva än så länge. men de vart nå fel med ett inlägg så de publicerades om! jag får inte bort det heller så ni får väl bläddra förbi det bara.

ligger fortfarande i sängen. ska väl gå upp och duscha snart. kom på att jag inte kan basta.. så jag får göra det en annan dag. sitter somsagt fortfarande nerbäddad i sängen, hehe ska väl duscha snart, och då får det bli myspys kläder. så vi hörs senare ikväll! pusssselipuss



ååååå vad jag vill till romme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0