"mini shoppat" ;)


svart vanlig tröja från cubus, 199kr

detta köpte jag från ikea. sak man har på täcket. 25kr! (billigt!!!)
sen duschkräm. vet inte vad den kostar. men jag har kört på den ett tag och jag tycker den är bra. :)

Bh&trosor från kappahl, hatar att handla där, men faktiskt så har dom jätte bra underkläder. iallafall vad jag tycker. dom sitter bra och är sköna. och väldigt bra priser! :)


nej nu är klockan tillräckligt dags för att krypa ner under en filt och gosa med otroligt gott godis å en kall cola!♥ orkar inte ut ikväll nå. är jätte trött och det var hur länge sen som helst jag sov ut riktigt. så ikväll ska jag vila upp hela kroppen så jag har tillochmed slagit till och satt på mig glasögorna för att vila ögonen(!!!) vilket är väääldigt skönt. sen ska jag ta en dusch om en stund och sen ska jag krypa till sängs och sova ut riktigt länge imorgon. men jag säger godnatt senare när det är dags för de. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0