NU: dusch, SEN: SÄNGEN

japp nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova, sova & sova! gud så skönt det ska bli! :) har bara tagit det jätte lugnt sen jag kom hem, bara myst framför tv:n och datorn, så imorgon är jag nog (förhoppningsvis) laddad för nya äventyr! haha nejdå, men om någon har lust å hänga med till gymmet skulle ju inte skada? jag vill åka dit hela tiden men det blir aldrig av eftersom jag vill inte gymma själv. tycker det är så himla tråkigt.. jaja vi får se, annars hittar jag väl på något annat! :)

nu säger en rätt skapligt trött amanda godnatt! och vi hörs imorgon!


det gäller somsagt att bjuda på sig själv ibland, vilket jag är rätt bra på! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0