ny duschad och klar.

nu ska jag sussa. och de tycker jag att ni som inte redan gör det också borde göra! :) själv ringer klockan 5 imorgon men jag kommer väl inte upp förns någon gång vis 6 skulle jag tro.. åker med mamma till jobbet 20 i sju, för att sedan åka till tandläkaren :-( får se vilken tid jag är tillbaka i skolan.. de visar sig. slutar iallafall 10 över två om jag inte minns fel. så vi hörs väl antagligen efter det! :)

somsagt. sov så sött nu allihopa.

-och ja jag vet att jag lägger in samma bilder typ 24/7 men jag tar liksom inte så mycket bilder. det ska bli ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0