ny vaken amanda

har precis vaknat. ska väl ta mig lite frulle och se om min sprängande huvudverk går över någon gång! har haft ont i huvudet sen någon gång inatt och är rätt trött på de kan jag säga.
efter jag ätit frulle ska jag fixa mig och sen får ni troligtvis bilderna. men jag har ingen aning om hur lång tid de kan ta så förvänta er inget. dom kanske inte kommer in förns ikväll, de visar sig.
annars så ska jag nog bara vara hemma idag. har hört att de ska tydligen vara väldigt kallt? och vem orkar ut då liksom. inte jag iallafall med den huvudverken ;) nej mina vänner, vi hörs som sagt senare. och gå inte ut och förfryser för de får ni dras med hela livet sen. så va rädd om er, och ta väl hand om er inne i värmen! :-)♥

jag slänger in denna bild för de är väldigt mycket snö! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0