onsdag-mitt i veckan.

äntligen hemma :) eller det har jag vart sen runt fyra men.. ikväll ska jag troligtvis bara vara hemma och ta de hur lugnt som helst. känner att jag behöver sova ikapp. min mormor kommer när som helst. sen ska jag göra lite tyska så jag kan göra något roligt imorgon. och sen ta en varm dusch och sen sova. vilket blir runt nio/tio. jag tippar på tio och tror ni med gör det om ni känner mig ;-) hehe. men jag måste bara säga en sak. är det bara jag som fryser som en skit?! inatt hade jag förtusan på mig täcke och filtar och jag fryser ändå! lika så nu och hela dagen! och jag har faktiskt bra med kläder så det är inte det..

måste bara säga en till sak. jag tror de var ebba som tippsade om en yoghurt! päron vanilj med päronbitar. och ååå vad god den va! inte va den dyr heller sa mamma. runt 11kr för en liter! åå nu ska jag börja äta frukost. och den kommer bestå av päron/vanilj yoghurt!♥ om du inte testat den borde du verkligen för den var hur god som helst! så tack ebba! :-D♥

nej nu ska jag bädda ner mig framför paradiset eftersom jag missade halva första igår. så vi hörs väl senare ikväll! :) pusssselipuss

-observera att bilden är tagen med mobilen... men det här stället skulle inte sitta helt fel just nu kan jag säga!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

VISST ÄR DEN GOOD!? :D

2010-01-13 @ 19:38:31
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0