paranormal activity

nu har jag precis laddat hem paranormal activity, har tagit en "snabb" blick på den och den verkar hur jäkla läskig som helst alltså! jag har även hört att den ska vara USAs läskigaste film!! skulle så jäkla gärna se den nu, men jag vågar absolut inte se den själv. jag hoppas jag och denice kan se på den imorgon efter skolan! för ska jag vara ärlig så vette tusan om jag vågar se den när det är mörkt ute........

den handlar alltså om en tjej och en kille som bor i ett hus som det börjar spöka i. killen filmar alltihopa med en videokamera så det är väldigt verkligt! det händer massa konstiga saker och dom gör väldigt mycket saker för att ta reda på vad det är. han filmar även på natten och man hör fotsteg och ja, så mycket mer än så vet jag faktiskt inte. men den verkar vara så sjukt läskig iallafall. frågan är bara om jag kommer kunna sova om jag sett denna film, jag som är så lätt skrämd? hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0